Aizat- kau aku

Posted on Friday, May 28, 2010 |
Aizat- kau aku???
Apa tu???
Mesti semua tertanya-tanyakan???
Ini merupakan lagu tema THE KEPOCHEE
Lagu ini di tulis oleh penyanyi lagu ini sendiri iaitu AIZAT!




ni lah AIZAT
sangat berbakat!
^_^



Kenapa THE KEPOCHEE pilih lagu ini sebagai lagu tema???
sebabnya cuba hayati liriknya...
[dari sudut yang berbeza yer kawan-kawan]
Kalau kawan-kawan menghayati lirik lagu ni,
saya percaya kawan-kawan semua akan faham perjuang seorang pelajar dalam mengharungi
hari-hari yang mendatang...
Terutamanya dalam ikatan persahabatan!
Tak percaya ke???
Hayati lah lirik ni yer kawan-kawan...
^____^


********************

AIZAT-KAU AKU

KAU DAN AKU ADALAH SATU
TAK KIRA APA
SEGALA RINTIHAN AKU, ENGKAU SELALU ADA
BIAR KATA MEMISAH KITA
BIARKAN SAJA
KERANA TERBIASA

MENGEJAR MIMPI
YANG PASTI AKAN AKU
SENTIASA MERASA KEHILANGANMU
KU AKAN TUNGGU SAAT BERTEMU
TIADA HENTI
WALAU DIMANA KITA BERDIRI
DI DALAM DUNIA INI
BIAR SAMPAI AKHIRNYA NANTI

SEMUA TAK TERANG DI MATAKU
WALAU WARNANYA MENYALA
INGIN MERASA NAMUN
AKU TAKKAN CUBA
BIAR KATA MEMISAH KITA
BIARKAN SAJA
KERANA TERBIASA

OOOHHH...

MENGEJAR MIMPI
YANG PASTI AKAN AKU
SENTIASA MERASA KEHILANGANMU
KU AKAN TUNGGU SAAT BERTEMU
TIADA HENTI
WALAU DIMANA KITA BERDIRI
DI DALAM DUNIA INI
BIAR SAMPAI AKHIRNYA NANTI

AKHIRNYA NANTI


BIAR SAMPAI AKHIRNYA NANTI

OOOHHH...

MENGEJAR MIMPI
YANG PASTI AKAN AKU
SENTIASA MERASA KEHILANGANMU
KU AKAN TUNGGU SAAT BERTEMU
TIADA HENTI
WALAU DIMANA KITA BERDIRI
DI DALAM DUNIA INI
BIAR SAMPAI AKHIRNYA NANTI

BIAR SAMPAI AKHIRNYA NANTI
BIAR SAMPAI AKHIRNYA NANTI

OOOHHH...


*********************

Bagi THE KEPOCHEE
ini merupakan maksud tersirat di dalam lagu ini:


Sebagai seorang pelajar rakan, sahabat, teman merupakan orang kedua yang terpenting di dalam hidup mereka.
Bagi mereka, rakan dan sahabat merupakan tempat mereka bergantung dikala berjauhan dengan keluarga, tempat meluahkan perasaan, penghibur dan pengubat dikala suka dan duka.
Jangan sangka air yang tenang tiada buaya kerana dalam diam pasti ada yang cemburu dengan ikatan persahabatan yang terjalin.
Musuh dalam selimut ini pasti akan menjadi batu api yang akan melaga-lagakan kita, tetapi kita harus bijak dan sabar dengan dugaan yang mendatang.
Jangan biarkan mereka menghancurkan tali persahabatan yang terjalin!

"biar kata memisah kita, biarkan saja, kerana terbiasa"

Sebagai seorang pelajar juga, matlamat kita ialah mengejar impian dan cita-cita kita.
Demi merealisasikan impian dan cita-cita ini, kita sering kali berjauhan dengan rakan dan sahabat kita.
Akan tetapi, perjuang harus diteruskan!

"biar sampai akhirnya nanti"

Kita pasti akan ditemukan semula dalam satu pertemuan yang telah dirancang olehNYA.
Dan kita tidak sabar menantikan detik itu.

"ku akan tunggu saat bertemu"

[Di tempat baru kita menjalinkan ikatan persahabat yang baru untuk menceriakan lagi kehidupan kita. Ini lah kitaran hidup kita sebagai manusia ^_^ ]

Di dalam persahabatan juga kita dapat merasakan siapa yang tidak sefahaman dengan kita.
Tetapi kita tidak menghiraukannya, kerana kita sayang akan ikatan persahabatan yang terjalin.
Walaupun rasa kurang selesa itu wujud, tetapi kita hanya mendiamkan diri sahaja dan memberi petunjuk dengan cara yang terbaik supaya mereka berubah menjadi yang terbaik!
Tetapi untuk melukakan dan menyakitkan hati rakan dan sahabat kita, kita tidak tegar.

"ingin merasa namun aku takkan cuba"

Oleh itu, dia tetap rakan dan sahabat kita walau apa pun!

*********************

sampai di sini sahaja entri kami

THE KEPOCHEE

buat kali ini
semoga kawan-kawan enjoy mendengar lagu tema kami ini!

SEKIAN

^_^








2 comments:

princess liya said...

to palap,zey dan toro saya sayang korang lebih!
^_^
~friends forever!

toro said...

this is soooooooooooooooo nice yana!
arigatou! ;))

Post a Comment

Powered by Blogger.

Related Posts with Thumbnails