ASSALAMUALAIKUM :)

Posted on Tuesday, May 25, 2010 |


ini adalah entri kali pertama yang ditulis dan diedit oleh kami.
siapa kami? kami ialah THE KEPOCHEE.
THE KEPOCHEE terdiri daripada 3 bunga dan 1 kumbang yer. [cewah!]


kami ialah pelajar daripada Fakulti Sains dan Teknologi, Universiti Kebangsaan Malaysia.
THE KEPOCHEE adalah daripada jurusan Sains Marin.





ketua kami ialah PALAP.
hari ini kami kesunyian tanpanya..kerana PALAP tidak dapat hadir ke kuliah
kerana PALAP mengikut adiknya mendaftar ke Universiti Malaya cawangan Kelantan.
pada hari-hari biasa, kami datang ke kuliah dengan menggunakan kereta yang dipandu PALAP.
tetapi hari ini, kami terpaksa menaiki bas. ='(


******************************************


cukup la tu pasal PALAP...
dia tu tak ada ape pun...
[palap, peace! =D]
sekarang giliran saya PRINCESS LIYA! ^_^
kenapa saya PRINCESS???
sebab saya memang PRINCESS!
hehehehehehe...
kalau ada orang yang tak suke nama saya ni,
jawapannya ~ ADA AKU KESAH???? ~~~ AAK
HAHAHAHAHAHAHA...
^_^
[melawak semata-mata ye kawan-kawan]
ni la saya yang COMEL dan PERIANG
[tetapi hakikatnya saya ni seorang yang pemalu ^_^ ]


macam ikan duyung dugong tak?
hehehehe...
suke!
^_^

dah la...
saya rase cukup sampai di sini je...
nanti makin banyak saya merapu...
lepas ni giliran TORO dan ZEY pulak!
dua orang ni lagi KEPOCHEE!
[toro dan zey, peace! =D]

******************************************


ok, sekarang ini memperkenalkan diri saya sebagai zey.
apa yang zey nak tulis dalam ini ialah kuliah kita memang best!!!!
zey memang tidak menyesal mengambil KEMAHIRAN MENULIS pada semester pendek ini.
apa yang seronok sangat kuliah kita???
sebab pada zey, Puan Rozmel seorang yang sangat memahami dan dekat dengan kami.
rakan sekuliah pula sangat 'happening'
2 faktor ini menjadikan kuliah kita seronok!
ini saja pengenalan daripada zey. sekian. wasalam~

gambar ini diambil semasa zey mengambil lesen SCUBA di Pulau Kapas,
Terengganu, Malaysia




*************************************************




ehem ehem! *winks*


haluuuuu! 
ok ok. meh le saya perkenalkan diri saya pulak. :) saya TORO. err..in case you don't recognize me, saya adalah yang paling tinggi (jika dibandingkan dengan princess liya & zey) teehee~ 
takde apa sangat nak cerita pasal diri ni. i'm just simple, agak senyap cuma kalau berkawan dengan kawan yang 'gila-gila' saya pun akan sama naik gila! ^^ berkawan dengan princess liya, zey dan palap memang mengundang keGILAan.lallalala~ dan satu perkara lagi pasal saya yang selalu menjadi persoalan orang lain terutama lelaki ialah saya GILA BOLA! (eh eh. banyak perkataan gila ya?haha) dengan ini saya ingin menyeru semua marilah kita sama-sama menonton Piala Dunia ya? :D
ok cukup pasal bola. pasal kelas ni pulak, pada saya sangatlah SYIOK! pensyarah sangat sempoi, pelajar pun sama. 
keep it up guys! 

ok then. sampai sini saja.

last but not least,
semoga semua 'enjoice' membaca blog kami ni
^__^




xoxo

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Related Posts with Thumbnails